Cum comand online?
Comenzile se plaseaza exclusiv pe www.realdiscount.ro.
Adaugi produsele dorite in cos, accesezi cosul din coltul din dreapta sus, iar apoi finalizezi comanda urmand pasii de acolo.
Poti cauta produsul dorit direct in campul special de cautare, navigand in categoriile de produse din meniul afisat sau din colectiile zilnice.
In cat timp ajunge comanda si care este firma de curierat care o livreaza?
Informatiile legate de perioada de livrare le gasesti in pagina fiecarui produs deasupra butonului „Adauga in cos”, impreuna cu toate informatiile disponibile ale produsului respectiv.
Poti gasi termenul de livrare si in cosul de cumparaturi.
Livrarea comenzii la adresa ta este asigurata de companiile de curierat SameDay, Cargus, in intervalul specificat la plasarea comenzii.
Taxele de livrare pentru comenzile tale sunt afisate in cosul tau de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii.
Transportul este gratuit?
Transportul este gratuit pentru comenzile care depasesc 500 lei.
Pentru comenzile care nu depasesc valoarea de 500 de lei, taxa de livrare este afisata in Cosul de Cumparaturi.
Care sunt modalitatile de plata?
Modalitatile de plata prin care poti achita o comanda sunt:
– plata cash la livrare;
– plata se face in lei, integral, la livrarea coletului de catre agentul de curierat;
– plata online cu card;
– se realizeaza prin intermediul Netopia.
Unde pot gasi facturile?
Pentru a reduce uzul hartiei, facturile noastre sunt disponibile in format electronic. Le gasesti in contul tau RealDiscount, in sectiunea “Comenzile mele”, unde ai posibilitatea de a le descarca si printa. De asemenea factura o primesti si pe e-mail in momentul expedierii comenzii.
Pot primi factura pe firma?
Da. Inainte de a finaliza comanda, bifeaza "Doresc factura pe firma" la sectiunea "Facturare".
Daca ai uitat sa mentionezi acest lucru, ne poti trimite un e-mail, la adresa de contact@realdiscount.ro, iar noi te vom ajuta cu emiterea unei facturi cu datele firmei, insa nu mai tarziu de data de 18 ale lunii.
Daca stocul este epuizat, cum pot proceda?
In functie de disponibilitatea furnizorului, incercam sa readucem pe site produsele tale preferate. Poti adauga un produs in sectiunea “Favorite” si astfel sa il urmaresti mai usor atunci cand revine in stoc. De asemenea ne poti transmite si un mesaj din pagina de produs, accesand link-ul 'Cere informatii'.
Cum pot gasi produsul dorit?
Poti gasi produsul dorit direct in campul special de cautare (folosind codul SKU sau numele produsului) sau navigand in categoriile de produse din meniul afisat. Pentru o cautare mai precisa, poti utiliza filtrele de Pret si Producator.
Ce semnifica pretul taiat pe care il pot vedea pe pagina fiecarui produs, alaturi de pretul de vanzare?
Pretul taiat se refera la Pretul Recomandat de Furnizor si este afisat pentru a fi folosit in evaluarea comparativa a costurilor produsului.
Ce sunt produsele similare?
Produsele similare sunt solutia pentru o sesiune de shopping cat mai reusita. Daca produsul dorit de tine este indisponibil pe site, ai posibilitatea sa optezi pentru produse similare. Acestea sunt variante alternative care fac parte din aceeasi gama de produse, categorii sau branduri.
Cate produse si ce cantitate pot adauga in comanda mea?
In cosul de cumparaturi, intr-o singura comanda, poti adauga multiple produse diferite, iar pentru fiecare poti selecta cantitatea dorita.
Pot inlocui un produs dintr-o comanda deja plasata si nelivrata?
Da. Pentru a schimba un produs dintr-o comanda plasata si nelivrata este necesar sa ne transmiti un e-mail, la adresa contact@realdiscount.ro, prin care ne comunici produsul pe care doresti sa il eliminam din comanda, urmand ca apoi sa plasezi o noua comanda cu produsul dorit.
Pot inlocui un produs dintr-o comanda deja plasata si nelivrata?
Da. Pentru a schimba un produs dintr-o comanda plasata si nelivrata este necesar sa ne transmiti un e-mail, la adresa contact@realdiscount.ro, prin care ne comunici produsul pe care doresti sa il eliminam din comanda, urmand ca apoi sa plasezi o noua comanda cu produsul dorit.
Am posibilitatea de a schimba un produs dupa livrarea acestuia?
Nu. Schimbul de produse este indisponibil. Poti insa sa returnezi produsul, in termen de 14 zile de la data livrarii comenzii, si sa plasezi o alta comanda daca produsul dorit se regaseste in stoc.
Cat timp este valabila garantia? Cum pot ajunge in posesia certificatului de conformitate si a instructiunilor de folosire ale produsului?
Garantia produselor RealDiscount este in conformitate cu Legea Europeana. Certificatul de conformitate si instructiunile de folosire ale produsului le primesti impreuna cu produsele.
Cum pot proceda in cazul unui produs neconform (piese lipsa, defect etc.)?
Daca ai primit un produs incomplet, ne poti notifica printr-un e-mail, la adresa contact@realdiscount.ro, specificandu-ne numarul comenzii, produsul si defectul acestuia. Vom reveni catre tine cu o solutie optima, in maximum 3-5 zile lucratoare. De asemenea, dorim sa iti reamintim ca ai posibilitatea de a returna gratuit produsul, daca se incadreaza in termenul de maximum 14 de zile.
Cum pot returna un produs si in ce conditii?
Conform legislației în vigoare, RealDiscount îți oferă dreptul de a returna produsele fizice și de a primii banii înapoi pentru produsele online în maximul 14 zile calendaristice, fără să dai explicație.
Important! Toate cheltuielile aferente returnării vor fi suportate de către tine, iar rambursarea contravalorii produsului/produselor se va face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere. Pentru conditiile generale de returnare a produselor acceseaza pagina "Politica de Retur"
Pot returna produsele fara initierea returului pe site?
Pentru a ne asigura ca produsele ajung in siguranta, este necesar sa ne informezi inainte. In felul acesta putem urmari parcursul produselor pana in depozit si procesarea lor. Returnarea produselor este posibila si prin alte mijloace decat cele oferite de RealDiscount, dar in totalitate pe raspunderea si costurile tale.
In cat timp pot inregistra returul?
Poti returna orice produs in termen de maximum 14 de zile de la data livrarii coletului.
Exista si produse pe care nu le pot returna?
Nu.
In cat timp se restituie suma aferenta returului?
Rambursarea contravalorii produsului/produselor se va face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere.
Te informăm că ne rezervăm posibilitatea de a amâna rambursarea până în momentul în care primim produsele sau până în momentul în care ne-ai furnizat dovada că ai trimis către noi produsele ce fac obiectul returnării.
Dacă ne-ai indicat un cont bancar, vom efectua rambursarea folosind acest cont bancar sau contul bancar folosit la achiziționarea produsului, în termen de maxim 14 zile lucrătoare.
Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00 (Comenzi Online Non-Stop) Sâmbătă - Duminică: Închis (Comenzi Online Non-Stop)
0733 522 599 contact@realdiscount.ro